2014. február 8., szombat

Uborkás joghurt leves

Megkívántam a joghurtot, de levest is szerettem volna enni. Nosza! Egykettőre utánanéztem Gugli úr barátunk segítségével, és ráakadtam a joghurt levesre.
Itt pedig következzen, ahogy én készítettem: lereszeltem a reszelő nagyobbik lyukán egy kígyóuborkából kábé 10 centit és besóztam.
Odakészítettem a "levest": félliternyi joghurthoz vegyítettem egy evőkanálnyi kukoricaolajat (hiába, ez a kedvencem), 2 cikk apróra vágvott fokhagymát , 1-1 evőkanálnyi, a mozsárban összezúzott kaprot és mentát, bő deci vizet, és az egészet kikavartam. Fél óra múlva kicsavartam az uborkát, és hozzáadtam a "leveshez", majd betettem a hűtőbe (kb. 4 órára), hadd érjenek össze az ízek.
Nem igazán értem, miért sorolják a levesek közé (mert az én értelmezésem szerint a levest főzik), de tényleg nagyon finom! A menta-kapor kombináció a fokhagyma aláfestéssel egy roppant érdekes ízvilágot teremt!
Biztos, hogy még sokszor fogom elkészíteni ezt a levest, főleg meleg nyári napokon, mikor bűn és vétek a főzés!



2014 február 8, szombat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése