2012. január 8., vasárnap

Krumpli sabji



Nemrégen olvasgattam egy weboldalon Indiáról. Akkor a receptem kimásoltam, de nem emlékszem az oldal címére.
És talán itt találtam egy jó krumplis receptet, ami nem tűnt sem túl nehéznek, sem túl anyagigényesnek.
Hogy a vasárnapi ebéd mellé, ne a hagyományos krumpli legyen, megszületett a következő aránylag egyszerű, mégis rendkívül finom eledel:
A wokba öntöttem kb. 2-3 evőkanál olajat. Mikor felforrósodott, beletettem kb. 2 evőkanál mustármagot.



Miután elkezdtek pattogni, tettem egy kanál köményt, majd rövid idő múlva, egy fej apróra vágott hagymát. Ezt megszórtam sóval és csilivel.
Mikor szép üveges lett a hagyma, hozzáadtam 70-80 deka kockára vágott krumplit, amit megszórtam reszelt gyömbérrel, kurkumával és apróra zúzott korianderrel.
Hagytam a krumplikat néhány percig pirulni az olajban, közben a spatulával megkavargattam.
Majd öntöttem hozzá egy kevés vizet, és hagytam puhára főni. A végén - tehát mikor a krumplik kezdenek odakapni a wok aljához - megszórtam 3 cikk apróra vágott fokhagymával, és ezzel csak összeforgattam.


Hát a kép sajnos nem adja vissza, hogy mennyire pikáns körítés sikeredett.


2012 január 8 - vasárnap

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése