2012. január 12., csütörtök

Sajtleves



Na ilyet sem ettem eddig... De még csak nem is hallottam ilyet.
De valamelyik reggel landolt a postaládámban egy receptes levél, amelyben benne volt a sajtleves is.
Egyéb sem kellett, az első alkalommal kipróbáltam. Én a következőképpen készítettem el:

Odatettem főni kb. 1 liter vizet. Szórtam bele őrölt borst, kb. 1 mokkáskanál szerecsendió port, egy mokkáskanál curryt, egy evőkanál vegettát, egy pici füst aromát és kb. 1 evőkanál olajat. Egy kisebb tálba reszeltem nagyon finom, sós kecskesajtot. Megszórtam egy jó kanálnyi liszttel és kb. 2 deci joghurttal. Összekavartam, és mikor a leves elkezdett főni, lassanként feleresztettem ezzel a keverékkel. Főztem még 5 percet, majd megszórtam petrezselyemmel.
Fokhagymás pirított kenyérkockával, és még egy kevés reszelt sajttal a tetején egy mesés leves!



2012 január 12

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése