2012. február 6., hétfő

Rakott karfiol



A fenti recept a következőképpen készült: főztem sós vízben rizset, egy másik fazékban pedig a karfiolt, mindössze vagy 5 percet. És jött a lényeg, egy finom mártás!
Egy besamell szerű mártást készítettem: 2 nagy kanál margarinban, megpároltam 2 közepes hagymát. Mikor szép üveges lett, hozzáadtam 2 nagy kanál lisztet, egy nagy kanál száraz vegettát és fokozatosan, kb. 2-3 deci vizet. Sóztam, megszórtam kevés borssal, a szín kedvéért 1 kávéskanál curry-vel, és jól összefőztem. A végén hozzáadtam kb. 1,5-2 deci joghurtot. Ebből lett egy aranyszínű mártás, amiről sajnos, már nem készült kép.
Majd jött a rétegezés: rizs, karfiol, rizs, karfiol és a végén az egész leöntve a mártással. Fél óra alatt gyönyörűen megsült a sütőben.
Valamit ki kell találjak... Mikor elkészül az étel, mindig elfelejtem lefényképezni...


2012 február 3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése