2012. március 31., szombat

Bújdosó banán



Húúú, de rég nem írtam ide semmit!
Na nem mintha, azóta nem kotyvasztottam volna semmi finomságot, de valahogy semmi újdonságot nem készítettem.
Na de a hétvégén előrukkoltam egy nagyon finom édességgel: a címben szereplő banán, talán bánatában?... vagy miért, de duplán is elbújt: először cukormázba, majd palacsintába, végül csokival is betakarózott!
A palacsintát a következőképpen készítettem el: 10 evőkanál liszt, 1 csipet só, 1 evőkanál olaj, 1 tojás egészben, 3 evőkanál joghurt, 2 deci "buborékos" ásványvíz és egy kávéskanál fahéj. Ezekből lett most 12 palacsinta.
A töltelék: egy kicsi, mély lábosban, 3 kanál cukrot karamellizáltam. Mikor majdnem kész volt, adtam hozzá 1 kiskanál vajat. Tulajdonképpen a dobos torta tetején található mázat szerettem volna lekoppintani... Ebbe a mázba beleforgattam az érett, negyed banánokat. Hagytam a mázat rászáradni, majd becsomagoltam a palacsintákba. Ennek a tetejére főzőcsokiból készült mázat készítettem.
Mennyei, de nem fogyókúrás eledel!!!


2012 március 18 (Sándor első napja...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése