2012. január 15., vasárnap

Krumplikrémleves indiai módra

A múltkorjában olvastam Indiáról: itt
Mit mondjak? Rengeteg érdekes információ található az oldalon. 
Vasárnap lévén, gondoltam, készítek valami újdonságot: így született meg ez a leves, mégpedig a következőképpen:


Főztem 3 krumplit héjában.Egy másik fazékba tettem egy jó kanál margarint. Mikor elolvadt, hozzáadtam egy apróra vágott hagymát és megszórtam őrölt gyömbérrel és korianderrel. Mikor a hagyma "szép" lett, hozzáadtam 2 reszelt murkot. Ezzel is pirítottam még egy darabig, időnként aláloccsintottam egy kevés vizet.
Időközben megfőtt a krumpli. Meghámoztam, és krumplinyomóval összetörtem, bele a fazékba. Feltöltöttem kb. 1 liter vízzel, majd fűszereztem: só, bors, 2 kanálnyi ketchup. Úgy 15 perc múlva, adtam hozzá 1,5-2 deci joghurtot, és petrezselyem zöldet.
Pompás leves lett! Fokhagymás, pirított kenyérkockákkal ettük.
Megfogadtam, hogy máskor is főzök ilyent!






2012 január 15

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése