2011. december 11., vasárnap

Isten hozott fasírt


Ez most a „tervező asztalon” van. Már két hete tervezgetem!
Vettem kb. 60 deka őrölt csirkehúst. A reszelő kicsi lyukán lereszeltem egy nagy krumplit nyersen, és hozzáadtam a húshoz. Egy lábosban 1 kanál disznózsírban dinszteltem egy fej hagymát és két kicsi apróra reszelt murkot és egy kicsi petrezselymet. Mikor a murkok is elkezdtek pirulni, az egészet hozzáadtam a húshoz. Beleütöttem egy tojást, majd következett a fűszerezés: só, bors, fokhagyma, őrölt zeller, curry, izsóp.
Végül adtam hozzá annyi prézlit, hogy egy jó paszta legyen belőle.
Sütőpapírral kibéleltem egy sütőformát. Az alját megszórtam zsemlemorzsával és belétettem a paszta egy harmadát. Ide elhelyeztem két rúd gouda sajtot, kb. 1x1 cm keresztmetszetűt. Még egy rend paszta, majd a közepére még egy hasáb gouda sajt, majd betakartam a hús többi részével.
A tetejét megkentem olajjal, majd megszórtam zsemlemorzsával és irány a ler.
Kb. 1 óra múlva egy felséges eledel sikeredett belőle!!!





2010. december 4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése