2011. december 10., szombat

Zöldséggel töltött káposzta


Egy tepsiben , olajban megpirítottam egy nagy fej hagymát és néhány gombát (kb. 20 dkg).
Az aprítógéppel összevágtam 2 murkot (sárgarépát, hogy mindenki értse), 1 krumplit, 5 cikk fokhagymát. Mikor a gomba kész lett, azt is összezúztam. Tettem az egészhez csemegekukoricát, rizset, egy tojást és sóztam, borsóztam. Ezt a tölteléket tettem bele a káposztalevelekbe.
Egy fazék alját kikentem zsírral, majd megszórtam aprított káposztával. Erre tettem egy sor paradicsomot felvágva vékony karikákra, kaprot, csombortot, kakukkfüvet és bazsalikomot. Erre jöttek a töltelékek. Majd befedtem káposztával és meglocsoltam paradicsomlével.
Addig főztem, amíg a rizs puhára főtt. Nagyon finom lett.









2009. szeptember 19.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése