2011. december 10., szombat

Puliszkával töltött gomba

 Ízletes puliszka: minthogy a csak sós vízben főtt puliszkát nem szeretem, a következőképpen készítettem el: megpirítottam az apróra vágott hagymát és póréhagymát. Belevágtam gombaszárakat és két cikk fokhagymát is. Ezt fűszereztem sóval, borssal. Mikor elkészült felengedtem paradicsomlével, és ebben főztem meg a puliszkát. Így már sokkal finomabb a puliszka!!!
A gombát megmostam, és megszabadítottam a szárától. Bele tettem annyi vízbe, hogy épp ellepje. A vízbe a következő fűszereket tettem: vegetta, szemes bors, ecet. Miután felfőtt a víz, még hagytam kb. 3 percet főni, majd hagytam kihűlni.
Utána a gombákat megtöltöttem a fentebb leírt puliszkával, megszórtam sajttal és be a sütőbe, kb. 10-15 percre



2008. december 3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése