2012. január 24., kedd

Szezámmagos málészelet



Szerettem volna vinettás (padlizsános) kenyeret enni, de kenyér nélkül!   :-)
Hát így született ez a recept.
Tehát: főztem egy aránylag híg puliszkát. A normál puliszkát általában 2:1-hez készítem (2 rész víz, 1 rész málé), a hígabbat pedig valamivel több vízzel. Ez úgy készült, hogy 9 deci vízhez tettem 4 deci puliszkalisztet.
Megfőztem, majd egy jó kanál margarinnal simára kavartam, beleöntöttem egy tepsibe, amelyet előre sütőpapírral kibéleltem. Egy vizes kanállal elsimítottam. A tetejét megkentem stílszerűen kukoricaolajjal és megszórtam szezámmaggal. Betoltam a sütőbe, és hagytam kb. 50 percet. A pizzavágóval felvágtam szeletekre. Ez nagyon jól fogyasztható kenyér helyett.



A vinetta receptje egyszerű: ki kell venni a megsült vinettát a mélyhűtőből :-) . Ki kell kavarni egy majonéz féleséget: tojássárga, pici olaj, főtt krumpli lereszelve, mustár, só, bors és sok joghurt. Ehhez hozzá kell kavarni a nagyon apróra vágott hagymát, fokhagymát és a vinettát.
Nagyszerű előétel!


2012 január 21

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése