2011. december 13., kedd

Póréhagyma tokány, rakott puliszkával

Először odakészítettem a tokányt: felvágtam kb. 3 mm-es csíkokra egy sárga hagymát, egy közel 30 centis póréhagymát és két fokhagymát. 
 
Bele tettem a forró olajba, és összekavartam. Mikor kezdett odakapni, sóztam, hogy engedjenek levet, majd befedtem. Mikor kezdtek puhulni, megszórtam kevés liszttel, és töltöttem rájuk pici vizet. Megszórtam borssal és vegettával.
Mikor készen lettek, ráöntöttem kb. 3 deci joghurtot, és összefőztem.

 Közben elkészült a puliszka: hogy legyen „kontraszt” a tokány és puliszka között, tettem belé egy kevés indiai sáfrányt: ez az ízet is elbolondította egy kicsit, meg nagyon jól mutat a halványzöld mártás az aranysárga puliszka mellett.
A puliszkát bepakoltam egy négyszögű sütőformába, amelyet kibéleltem fóliával. A közepébe tettem töltött olajbogyókat és sajtrudacskákat, majd betettem sülni a lerbe.


A kész mű:


2011. december 13

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése