2011. december 10., szombat

Tonhalas tortilla

 A tortilla tésztája: 1 borospohár puliszkaliszt, 2 borospohár búzaliszt, 1 fél kávéskanál só és egy kevés fokhagymapor. Ezt jól összekevertem, majd hozzá öntöttem 1 borospohár paradicsomlevet. Összegyúrtam, és hagytam félórát pihenni.
Addig elkészítettem a tölteléket: olajban pirítottam hagymát. Beleöntöttem egy paradicsomos füstölt halkonzervet, és paradicsomlevet. Megszórtam borssal. Hagytam jól összefőni, majd bőven tettem hozzá csemegekukoricát.
A tortilla tésztáját felvágtam 12 részre - utólag rájöttem, hogy elég lett volna nyolcba vágni. Kb. 2 milliméter vastagra serítettük, és megsütöttük teljesen száraz, de nagyon forró palacsintasütőben.
Mikor kész lett, rétegezve belehelyeztem egy kizsírozott tálba majd irány a ler (sütő, hogy mindenki értse).
Nagyon finom lett!









2009. szeptember 29.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése