2011. december 11., vasárnap

Puliszka pizza



Megkívántam ismét a puliszkát. Szerettem volna valami különleges formában elkészíteni.
Amíg gondolkodtam, hogy mi is legyen az, megjelent előttem egy pizza képe. És akkor feltettem magamban a kérdést: mi lenne, ha a kettőt kombinálnám. A válasz: miért ne?!? És így született a következő recept:
Készítettem egy híg puliszkát. Egy tepsibe sütőfóliát tettem, és ebbe öntöttem a puliszkát. Egy vizes kanállal elsimítottam a tepsi alján. Kábé 1 centi vastagra sikeredett. Ezt nagy vígan betoltam a sütőbe, és hagytam süllögni úgy 45 percet, lassú tűzön. A teteje enyhén megpirult, és könnyedén elvált az alja a sütőpapírtól. Lecsíptem az egyik sarkát, és konstatáltam, hogy nagyon finom.


Közben elkészítettem a "rávalót": minthogy vegának készült ez a pizza, csak zöldségeket tettem rá. Tehát: hagymát dinszteltem. Tettem hozzá: fokhagymát, murkot, zellert, gombát, és az egészet jól megpároltam. Mikor félig megpuhultak, levettem a kályháról, kevertem hozzá csemege kukoricát, majd az egészet rákentem a közben szépen megpirult "pizzalap" tetejére. Sajtot reszeltem a tetejére, majd ismét betoltam a lerbe.


Kábé 15 perc múlva, egy felséges eledel jött ki a lerből. És megfogadtam, hogy ilyent máskor is fogok készíteni!



2011. november 27


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése