2012. április 10., kedd

Szezám pástétom

Minthogy elkezdődtek a bicaj- és gyalogtúrák, hát gondolkodtam, hogy oda jól jönne valami tartalmasabb, kalóriadús de ugyanakkor finom papi. Hosszas gondolkodás után, eldöntöttem, készítek egy kenyérre kenhető, de ugyanakkor nem romlandó, és melegben nem olvadó eledelt.
Így hát a következő pástétomot készítettem: bő másfél deci szezámmagot és egy deci napraforgómagot megpirítottam egy tepsiben. Csak egy picit kell pirítani!
Miután kihűlt, megőröltem. Beleöntöttem egy tálba, hozzáadtam a következőket: kb. 1 deci olaj (olajbogyó), 2 cikk fokhagyma, só, bors, egy kanál margarin (nem volt vaj), és kevés víz.

Állítom, nagyon finom, laktató, és az összetétel szerint, nagyon tápláló is kell legyen...




2012 április 10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése