2012. február 2., csütörtök

Majoránnás tojásleves

Ezt a receptet én is kaptam...


A következőképpen készült el: 1 kanálnyi olajban megdinszteltem egy diónyi nagyságú hagymát. Hozzákevertem 1 kanál lisztet, 1 kávéskanál csemegepaprikát, és simára kavartam, majd feltöltöttem 1 liter vízzel, és hozzáadtam 1 kanálnyi, a teraszon termett majoránnát. Közben 3 tojássárgát kikavartam kb. 1 deci joghurttal. Miután a leves főtt kb. 6-7 percet, hozzáöntöttem a tejfölös tojást, hagytam fellobbanni, és kész.
Tálaláskor citromlével ízesítettem.


Finom, aromás leves.
Nehogy elfelejtsek idén több majoránnát ültetni...


2012 február 1

2 megjegyzés:

  1. Finom lehet, és egyszerű elkészíteni is. Megnéztem a puliszkás receptjeidet is, tetszenek nagyon, látom szeretsz kisérletezni vele:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen... Tényleg...
      Egyrészt mert a puliszka finom, másrészt, sok kenyeret és krumplit lehet kiváltani vele mert nem hizlal

      Törlés