2011. december 10., szombat

Rakott hal


Kaptam az unokatestvéreméktől 2 marosi halat - talán márna... Hosszas gondolkodás után, először is pácoltam: bekentem kukoricaolajjal, majd megszórtam: só, bors, rozmaring, fokhagymapor és saját készítésű (KS) fűszerkeverékkel.
Kizsíroztam egy tálat, és belefektettem a halacskát. Készítettem egy mártást: forró zsírban pirítottam hagymát. Mikor üveges lett, tettem belé gombát. Mikor félig megpárolódott a gomba, felöntöttem paradicsompasztával és fűszereztem: leostyán, csombort, bors.
A halat megszórtam apróra vágott zöldhagymával (a zöldet is bele tettem!) és csemegekukoricával. Nyakon öntöttem a mártással, és reszeltem rá sajtot.
 Majd be a lerbe.
 Csodálatos lett! Az egyetlen negatívum, hogy a hal nem volt kicsontolva!







2009. május 26.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése