2011. december 10., szombat

Arab sült sütőtök párolt hallal

Egy sütőtök felét felvágtam kb. 8 mm-es szeletekre, majd meghámoztam őket, sóztam, és hagytam "izzadni" kb. három órát.
Egy palacsinta sütőben, kevés vajon addig pároltam, amíg puhák nem lettek, és szép pirosak. Közben egy cikk fokhagymát kipréseltem, és lelocsoltam kevés citromlével. Mikor a tök szeletek megsültek, megkentem őket egy kevés fokhagymás-citromos mártással.
Aztán felmelegítettem a mikróban áfonya lekvárt és málna lekvárt.
Közben a sütőben egy alufóliával letakart hőálló tálban, megsültek a halfűszerrel megszórt natúr cápaharcsa szeletek.
A sült halhoz ettük a sütőtököt, mint körítést, egyik szeletet áfonya lekvárral megkenve, másikat pedig málna lekvárral.

Nagyon érdekes, pikáns ízkombinációt eredményezett!!!





2010. január 15.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése