2011. december 11., vasárnap

Vinetta krémleves


Olvastam Robin Cook-tól a "Beavatkozás" című regényt. Egy adott pillanatban Jack Stapleton doki padlizsánkrém levest ebédel!
Nahát nekem sem kellett egyéb... Ínyenc lévén, felkeltette a kíváncsiságom, milyen lehet egy ilyen leves?!?
Utánanéztem az interneten, majd a következőképpen készítettem el:
Egy fazékban odatettem főni vizet, amibe tettem egy kanál apróra vágott zöldhagymát, murkot, kevés sütőtököt. Tettem volna bele egy kevés zellert, de pont nem volt... Mikor már félig puha volt, akkor hozzáadtam a télire eltett "vinetta érméket".
Mikor minden megfőtt, leszűrtem, és hagytam, hogy kissé kihűljenek. Betettem a zöldségeket az aprítóba, és töltöttem hozzá egy fél deci bort, és kb. másfél deci joghurtot - mert csak ez volt...
Ezt visszatöltöttem a zöldségléhez, és összefőztem.
Zsemlegolyócskákkal és reszelt sajttal ettük. Nagyon finom lett!



 2011. május 20.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése