2011. december 10., szombat

Csalán florentin


Szedtem a Maros parton csihányt (csalánt, hogy mindenki értse). Gondolkodtam, mit is készítsek belőle, hogy egy kicsit cifrázzam...
Főztem néhány szem krumplit. Kizsíroztam egy jénai tálat, megszórtam zsemlemorzsával. Erre tettem a karikára vágott krumpli felét. Megszórtam vegettával, fokhagymaporral és borssal, és megöntöztem néhány csepp kukoricaolajjal. Következett a reszelt húskonzerv. Ezt követte a sós, fokhagymás és szódabikarbonátos vízben megfőzött és lecsepegtetett csihány. Ismét hús, fűszerezve kevés sóval és borssal. Majd ismét krumpli, borssal és fokhagymaporral. Ezt leöntöttem két tojással, amit felvertem tejföllel és indiai sáfránnyal. Majd megszórtam zsemlemorzsával és szezámmaggal, és irány a ler (sütő).

Határozottan finom lett!! Ilyent még fogok csinálni, rövidesen!







 
2010. április 29.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése