2012. április 28., szombat

Vinetta pástétom hidegen

Hiányzott valami a kenyér tetejéről ! ...
Hosszas töprengés után kifundáltam, hogy valami finom pástétom féleség nemléte okozza a tartós hiányérzetemet. Ezért elkészítettem a következő receptet:
Kivettem a mélydidergőből egy csomag vinettát (ez 2 szép nagy vinetta, egészben megsütve és megpucolva), és hagytam kiolvadni. Miután kiengedett, betettem az aprítógépbe a következő összetevőket: egy fél hagyma apróra vágva, 3 cikk fokhagyma, a még mindig didergő vinetta, kb. fél deci olaj (de lehet hogy egy egész volt...), só, bors, egy kávéskanál mustár, kb. fél deci házi ketchup, és a lényeg: finom, házi prézli!
Ezt az egészet addig kavartam, amíg sűrű paszta nem lett belőle.
A ketchupnak és a prézlinek köszönhetően, úgy színre mint állagra, a bolti májpástétomhoz rendkívül hasonlító kenni való sikeredett.
Egy hibája lett!!! Annyira finom, hogy nem lehet abbahagyni a folyamatos és szisztematikus pusztítását!




2012 március 28.


Úgy látszik, ez a hét a vinetta zabálás jegyében telik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése