2011. december 11., vasárnap

Tükrös-trükkös puliszka

Kaptam egy házi füstölt kolbászt, májassal. Csak ettől tovább vegetáriánus a kaja! Megkívántam mellé egy finom puliszkát. Addig-addig spekuláltam, amíg a következő recept született:
Egy tálacskába tettem 4 evőkanál puliszkalisztet, 2 evőkanál búzalisztet (hogy ne legyen a puliszka mállós!), egy kávéskanál ételízesítőt, egy fél kávéskanál borst, egy kevés curry-t, egy fél kávéskanál sáfrányt és egy kevés fokhagymaport. Miután jól összekavartam, beleöntöttem a fövő vízbe, amelybe öntöttem még egy kevés olajat is.
Mikor megfőtt a puliszka, beleütöttem egy tojást, és a habverővel simára kavartam.
Egy tepsibe sütőfóliát tettem, és erre tettem a puliszkát, aminek a közepébe beleütöttem egy tojást. Erre sajtot reszeltem, majd megszórtam mazsolával, majd be a lerbe és addig hagytam ott, amíg megsült a puliszkában a tükörtojás, a tetején pedig elolvadt és megpirult a sajt.
Felséges lett!







2010. augusztus 30

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése