2011. december 11., vasárnap

Ananász mártás


Ezt a mártást már nagyon rég kívánom. Olvastam róla, de valahogy csak nem jött össze.
De most a hét végén, a barátnőmmel megcsináltuk! Illetve, a munka oroszlánrésze az övé volt, én leginkább csak kukta voltam.
Vettem egy ananászkonzervet. Leszűrtem az ananászkonzervet, felszeleteltünk 2 paradicsomot, és karikára vágtunk egy fej hagymát és 3 cikk fokhagymát.
Egy tepsibe olajat öntöttünk. Mikor az olaj felforrósodott, belétettük az apróra vágott hagymát és fokhagymát. Mikor a hagyma megüvegesedett, hozzáadtuk az ananászkockákat. Mikor egy kicsit azok is megpirultak, következtek a karikára vágott paradicsomok, majd 2 evőkanál szójamártás, egy kávéskanál méz, só, bors. Ezt főztük 5-6 percig.
Az ananász levében elkevertünk egy evőkanál lisztet. Ezt is hozzáöntöttük a mártáshoz, és főztük, amíg sűrű nem lett, tehát kb. 3 percig.
Eszméletlenül finom lett. Az a legérdekesebb benne, hogy minden falat egy kicsit másabb: egyik hagymás, a másik édes-savanyú, a következő enyhén sós, stb…
Ez alkalommal sült hallal ettük, de ilyent biztos, rövidesen fogok még készíteni egyéb húshoz is!



2010. október 9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése