2011. december 11., vasárnap

Sütőtökös sabji

Kaptam egy fél sütőtököt. Nem volt túl édes, így hát gondolkodtam, mit is készítsek belőle. Keresgélni kezdtem az interneten, és ráakadtam a sabji receptjére. Minthogy ez idáig nem is hallottam róla, hát egyéb sem kellett, nekem, rögtön elhatároztam, hogy kipróbálom, mi fán terem. A következőképpen készítettem el:
A wokba odatettem forrósodni az olajat, majd beleszórtam egy-egy kávéskanál köményt és mustármagot. Mikor kezdtek ugrándozni, megszórtam gyömbérrel, majd bele tettem három karikára vágott murkot és egy kevés zellert.
Mikor kezdtek enyhén puhulni, hozzáadtam három kockára vágott krumplit és mennyiségre ugyanannyi sütőtököt. Sóztam, borsóztam, öntöttem alájuk egy kevés vizet, és hagytam párolódni. Mikor a víz elfőtt a zöldségek alól, megszórtam curry-vel, töltöttem egy kevés szójaszószt, még egy kevés vizet. Mikor ezt is elfőtte, nyakon öntöttem az egészet tejföllel.
Mesés lett!



2011. november 30 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése