2011. december 10., szombat

Spanyol tortilla


Volt három főtt krumplim. Meghámoztam, és vékony karikákra vágtam.
Forró zsírban pirítottam egy kevés póréhagymát, és beletettem a krumplikat is. Hagytam, hogy szépen megpiruljanak.
Közben három tojást felvertem tejföllel.
Mikor a krumpli szépen elkészült, bele öntöttem a tojásba, fűszereztem, és jól összevegyítettem. Ezt a masszát visszaöntöttem a palacsintasütő tálba. Nagyon lassú tűzön addig sütöttem, amíg a széle szépen megpirult, és a teteje majdnem megsült. Akkor lefedtem a tálat egy tálcával, és hirtelen átfordítottam, majd a félig kész tortillát visszacsúsztattam a palacsintasütőbe.
A legkisebb lángon készre sütöttem.
Nagyon jó lett. Elhatároztam, hogy ezentúl is fogok még ilyent készíteni, a tetejére majd teszek olyasmiket, amiket a pizzára szoktam: gombát, sonkát, csemegekukoricát, na meg persze ketchup-ot.









2010.február.10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése