2012. január 3., kedd

Gombás-zöldséges felfújt

 


Kívántam a gombát. Minthogy a küszöbön volt szilveszter, gondoltam, készítek egy felfújtat. A következőképpen készült el:
Megfőztem (10-15 perc) kb. egy fél kilónyi rókagombát. 


Leöntöttem róla a vizet, majd miután meghűlt, az aprítógépben ledaráltam. Közben főztem néhány krumplit.
Forró olajban dinszteltem hagymát. Mikor megüvegesedett, hozzá adtam az aprított murkot (sárgarépát), zellert és paszternákot. 

Mikor ezek is félig készen lettek, megszórtam sóval, apróra vágott fokhagymával és morzsolt petrezselyemzölddel. Hagytam az ízeket összeérni, majd levettem a tűzről.
Mikor kezdett kihűlni, hozzá reszeltem a megfőtt krumplikat, beleütöttem 3 tojás sárgáját, és fűszereztem: sóval, borssal.

Jól összekevertem, majd apránként hozzáadtam a felvert tojásfehérjéket.
A masszát bele tettem egy sütőformába. A közepébe reszelt sajtot tettem, majd betettem sülni a felforrósított sütőbe.
Kb. 1 óra alatt pirosra sült.







2011 december 30

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése