2011. december 11., vasárnap

Rakott puliszka


Készítettem egy nagyon finom, fűszeres puliszkát. Tettem belé disznózsírt, fokhagymaport, és kevés vegettát. Szinte magára ettem meg, mire készen lett a többi alkotóelem is.
Közben odakészítettem a káposztát: zsírban dinszteltem hagymát, majd bele tettem a felkarikázott murkot, azt is dinszteltem egy darabig, majd hozzá öntöttem az apróra vágott káposztát, és néhány cikk fokhagymát. Felöntöttem paradicsomlével, és fűszereztem: kapor, csombort, leostyán és bors.
Odatettem főni rizset.
Mikor minden kész lett, kizsíroztam egy jénai tálat, és megszórtam az alját zsemlemorzsával. Beleöntöttem a puliszkát, majd a káposztát, rá a rizset. Beborítottam egy tojássárgájával és tejföllel készült öntettel, majd megszórtam azt is zsemlemorzsával.
Lefedtem, majd be a lerbe…



2010. november 22

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése