2011. december 10., szombat

Kínai zöldséges árpakása

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ez esetleg annyira kínai, mint jómagam... De wokban készült, és szójamártással lett leöntve    :-)
Eszembe jutott, hogy milyen rég nem ettem árpakását...

Gondolkodtam, hogy is készítsem el, hogy legyen finom és érdekes?

Először is odatettem az árpakását főni, vegetás vízbe.

Majd a következőt találtam ki: megpucoltam néhány krumplit, és murkot, és lereszeltem őket a cifra reszelőmmel.

A wokot odatettem melegedni, majd mikor jól kiforrósodott, tettem belé egy kevés disznózsírt, hogy az étel legyen pikáns. Beletettem sorra a különböző zöldségeket, abban a sorrendben, hogy melyiknek kábé mennyi idő kell hogy megpárolódjon: krumpli, murok, zeller, káposzta, hagymazöld, zöldborsó és gomba.

Megszórtam kevés sóval és borssal, majd mikor kész lett, az elmaradhatatlan szójaszósszal. A végén szép lassan, állandó keverés mellett rácsurgattam két felvert tejfölös tojást.

És ezt ettem meg az árpakása mellé. Felséges lett!!!








2010. június 23

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése