2011. december 10., szombat

Rakott eledel


Hol volt, hol nem volt, de volt nekem egy fél cukkinim (a másik felét anyámnak adtam...), néhány szem gombám, egy krumplim (na jó, abból több is lett volna...), paszuly megmaradva a zakuszkafőzésből, és volt sok-sok jókedvem, étvágyam meg tenni akarásom.
Így hát nekifogtam, és a következő kaja született:
Felszeleteltem a cukkinit, és megpirítottam mindkét oldalát.
Kivajaztam egy tálat, és megszórtam zsemlemorzsával.
Mikor a cukkinik megsültek, hagymát dinszteltem az olajon, majd odatettem a négybe vágott gombákat párolódni. Mikor elfőtte a levét, töltöttem hozzá paradicsomlevet és fűszereztem: só, bors, leostyán, kakukkfű és bazsalikom.
Közben a tálban rétegeztem az összetevőket: cukkini, paszuly, krumpli, fűszerek.
A tetejébe a gombamártás.
Ugyanezek még egyszer.
Majd megszórtam csemegekukoricával, sajtot reszeltem rá, és leöntöttem tejföllel.
Nagyon finom lett.












2009. augusztus 29.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése