2014. február 9., vasárnap

Komlóleves


Minthogy remélhetőleg jó másfél hónap múlva itt a tavasz, és lesz friss, gondoltam, használjam el a tavaly eltett komlót.
A következőképpen készült egy finom leves:
  1.   odatettem főni másfél liter vizet, és beledobtam egy hagymát
  2.   10 perc múlva még beledobtam 2 cikk apróra vágott fokhagymát és egy leveskockát, és főztem még 10 percet
  3.   egy másik edényben készítettem egy világos rántást, amelyhez hozzáadtam az eltett komlót
  4.   apránként feleresztettem az alaplé nagy részével
  5.   főztem kb. 5 percet, majd a megmaradt alaplét jól összekevertem tejföllel, és azt is hozzátöltöttem a leveshez
  6.   beleütöttem 2 tojást, és addig főztem, amíg a tojások kemények lettek
Nagyon üde, világoszöld tavaszváró leves lett.

 A következő alkalommal paradicsomosan fogom elkészíteni....


2014 február 9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése