2013. december 18., szerda

Káposzta sajtmártásban


Kaptam egy barátomtól egy nagy fej káposztát és egy tehénsajtot. Töprengtem, hogy mit is készítsek, hogy mindkettő legyen benne.
A következő finomság született:
  • Egy fazékba odatettem vizet főni, amibe tettem sót és köménymagot. Közben vékonyra vágtam a káposztát, és mikor a víz főni kezdett, beletettem. Hagytam 10 percet főni. 
  • Közben megpucoltam egy nagy fej hagymát, két murkot és egy darab zellert. Olajban dinszteltem a hagymát, majd belereszeltem a zöldségeket. 
  • Miután megpuhultak, megszórtam liszttel. Töltöttem hozzá vizet (tej lett volna jó, de nem volt kéznél...), és hagytam főni. 
  • Közben leszűrtem a káposztát. 
  • A mártáshoz reszeltem jó bőven sajtot, megszórtam gyömbérrel, és felengedtem tejföllel. 
Mikor jól összefőttek, belevegyítettem a káposztát. Nagyon finom, pikáns lett!

Fontolgatom, hogy holnap lesz belőle egy rakott káposzta, a következő rétegezés szerint (lentről felfelé): rizs-káposzta-rizs-káposzta-tejfölös sajt-prézli - és irány a ler :-)



2013 december 18

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése