2012. július 4., szerda

Sárgadinnye leves




A hatalmas kánikulában nem volt kedvem főzni... Illetve nem akartam még nagyobb meleget a lakásban. Így született ez a finom, hűsítő leves.
Nem tudom, ha illik rá a leves elnevezés, mert egyáltalán nem kell főzni! De legyünk nagyvonalúak!
Tehát: kivágtam a sárgadinnye közepét, felvágtam apró kockákra (kb. 1x1 centi) és félretettem. Ez lesz a "galuska". A többi részt levágtam a héjról, és beletettem az aprítógépbe.
Néhány barackot szintén felvágtam "galuskának", a többit be az aprítógépbe.
Töltöttem még a gépbe havasi mézet, vaníliát és tejet.
Majd megnyomtam a gombot.
A "levest" még hígítottam egy kevés tejjel, beletettem a galuskákat, megszórtam kevés fahéjjal, díszítésnek pedig citromfű levél. Majd be a hűtőbe, hogy legalább a leves dideregjen egy kicsit.



2012 július 3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése