2014. szeptember 19., péntek

Céklakrém leves




Volt otthon céklám, de nem volt készen semmilyen leves. Akkor gondoltam, hogy jól jönne egy finom krémlevest. Így született meg ez a leves…
Tehát: először apróra vágott hagymát dinszteltem forró olajban. Ehhez hozzáadtam a kábé 1x1 centisre felkockázott céklát és murkot, és együtt is pirítottam, hogy picit karamelizálódjanak. Majd sóztam, feltöltöttem annyi vízzel, hogy kétujjnyival ellepje, és hozzáadtam egy felkockázott krumplit is. Mikor már főtt a víz, fűszereztem egy kiskanálnyi rozmaringgal.
Miután kihűlt, turmixoltam, és felengedtem joghurttal – tejföllel vagy tejszínnel is lehet, de nekem ez volt otthon. Újrafőztem, közben megbolondítottam egy kevés gyömbérrel.
Pirított kenyérkocka dukál hozzá.

Ez (is) egy egyszerű, de ugyanakkor nagyon finom, és valószínű egészséges leves!

 2014 szeptember 17

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése